Prosit

Igår var pappa Mattias på konsert i Pite och under tiden låg jag och Molly som sagt och mös till idol finalen. Herr Sundelin lyckades dock inte dra med sig en bakfylla hem utan en jäkla förkylning som upptäckes på morgonkvisten. Så nu går han runt här hemma och snorar och kraxar för fulla muggar. Har vart och inhandlat en massa förkylnings prylar åt honom ihopp om att han ska må lite bättre :)

Molly min lilla sötröv verkar då bara må bra! Har fått nå krångel med amningen i veckan så har fått börja ge henne ersättning sen i torsdags och det äter hon gladeligen, som tur är! Mjölken har mitt i allt mer lr mindre försvunnit!? Fattar inte hur jag kan ha gått från att nästan dränka min stackars bebis när hon har ätit till att det knappt kommer någonting alls. Stress kanske? Dock känner jag mig inte så jäkla stressad, men har sovit på tok för lite i en lååång period nu. Får skylla mig själv lite då jag inte tar vara på stunderna på dagarna då gumman sover. Men då finns det så mkt annat att göra :S Typiskt att man måste sova!

Tycker nu mot kvälls kvisten att jag börjat känna mig ur form, lr jaa, inte riktigt kry så att säga. Återstår väl att se om jag klarar mig från förkylningen (tror jag dock knappast). Plus att jag har en visdomstand som börjat göra ont. Lr halva har kommit fram och där den inte har kommit fram är jag jätte svullen. Gör ont ända ner i halsen. Det är trevligt! Näe, nu ska jag inte gnälla, ska istället pussa på världens finaste unge som ligger brevid mig och skrattar i sömnen, som vanligt <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0