Min stackars bebis!

Sry för den ärdelösa uppdateringen men man kan säga att vi haft fullt upp de sista dagarna. I Torsdags skulle vi ju som sagt bege oss till Kalix efter att Mattias hade dömt klart hockeyn. Dock vart det att åka till Sunderbyn med Molly först. Stackarn har vart svullen i brösten i flera dagar men i torsdags så började det komma massa var ur dom :S Väl på Sunderbyn tog dom massa prover, bla blodprov från HUVUDET!! Fy faan så ont det gjorde i mig när Molly stackarn bara skrek. jag satt på en stol bakom sköterskan så jag inte skulle se så fick Mattias hålla fast henne. Jag kan säga att jag grät mer än vad Molly gjorde, på riktigt. Huvvaligen!
Mattias sa sen att hon mest hade skrikit för att dom höll fast henne, men ändå...

Infektions proverna visade ingenting som tur var och hon hade heller ingen feber. Dock var dom lite nojjiga eftersom hon var så pass svullen men tyckte ändå att vi skulle avvakta. Så vi åkte tillslut mot Kalix, kl var väl 02.30 när vi kom fram och vi alla tre var helt slut! Sen kändes det som om man knappt hann sova någonting så skulle man stiga upp och göra sig i ordning för begravningen.
Sitta på begravning efter att ha skrapat ihop en timmes sömn, det är inte kul. Nåja, vare sig sömnen lr inte så var dagen inte särskilt kul men det säger väl sig själv.

Sov hos mamma tills igår då vi var tvungen att bege oss tbx till Boden då Mattias skulle och döma hockey. Jag och Molly låg mest och mös och tog det allmänt lugnt. Stackarn har även börjat ha magknip till och från så hon får hålla på att vara ledsen :( Har bara inhandlat nyttigheter till mig själv nu ifall det är pga av någonting jag ätit hon har sina magknip. Min stackare ska faan inte behöva ha ont i magen, hon ska ju aldrig behöva ha ont. Min älskade skatt <3

Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen medans Molly ligger och myser så fint med sin pappa i soffan. Fy faan så jag älskar dom två personerna <3



Kommentarer
Sara W

Ajaj hoppas tösen mår bättre nu och att det där har försvunnit! Finns inge värre än när dom har ont, man önskar man kunde ta över det onda. Kram

2010-12-05 @ 22:31:43
URL: http://saaraweiberg.blogg.se/
Vi2blir3.se - Malin

Blodprover tas på spädisar på huvudet för där är venerna tydligare, att ta i armvecken och i händerna som på en vuxen/äldre barn är svårt eftersom dom rör på sig så mycket och blodkärlen är så små.



Håller med om att deras skrik låter hjärtskärande men de är ingen fara :-) de går över så snabbt!

2010-12-06 @ 10:16:13
URL: http://vi2blir3.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0