Julklapps tripp

Är just nu hemma i Kalix och har vart här sen igår. For hit för att överraska pappa så han också fick träffa Molly och han blev givetvis superglad :) Mattias jobbar en massa så han tyckte det är lika bra vi åker så vi slipper sitta hemma själv, plus att mamma fyllt 40 idag så det vart juh två flugor i en smäll. Dock saknar han nog oss en hel del ;) Fast jag ska inte säga så mkt, saknar honom massor!

Idag har jag, Molly, Annis och Elin vart till happis och handlat julklappar. Sen köpte jag inte mindre än 50st handdukar på ikea. Dom kostar bara 2kr/st och är helt perfekta att ha på skötbordet. Så nu får lill fisen bajsa och kissa ner dom bäst hon vill med tanke på vårat nuvarade handduks förråd ;)
Har även handlat bort en massa julklappar så nu är det endast några få kvar. Puuh! Vet dock de flesta jag ska köpa :)

Herregud vad man får uppmärksamhet när man har bebis btw! Vet inte hur många människor som kommer och överröser min underbara unge med komplimanger. Kan juh inte klandra dom men ;) haha! Min lilla go troll!

Näe nu ska jag glo på facebook en sväng och sen blir det sängen. Är helt jävla slut i huvvet så fattar inte vad fan ja gör vaken nu. Lr jo det vet jag men ändå haha!
Godnatt på er!


Kommentarer
Bellaw

Hallå i stugan! Allt bra med er?=) här mår vi prima förutom att vi typ gett upp amningen o han bara får ersättning!=/Ikväll ska vi o premiär-sova i Ryssbält då pappsen här i huset också är på vift söderut o hämtar en bil!nu är d dags för lite matning=)Kramar/Bella o Folke

2010-12-09 @ 10:30:17
URL: http://bellaw.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0