JÄVLA BAJS!

Vad fasen kan det inte bara få komma för?! Lill stackarn ligger och vrider och knöser på sig i sömnen så hon är helt svettig :( Fick iaf tips om ett par andra droppar än miniform, så idag har jag vart och inhandlat såna. Nu håller jag bara tummarna att det ska hjälpa litegrann iaf! Min lilla bebis ska inte ha ont!

Ikväll är det 3:e kvällen i rad vi är ensamen hemma då stackars pappa Mattias jobbar häcken av sig. Men från och med imorgon (ska bara döma två hockey matcher först) har han jullov :D ÄNTLIGEN! Som vi har saknat våran Mattias <3 Så behöver jag ens meddela att imorrn är det kramkalas som gäller ;)


Idag har det annars inte hänt allt för mkt. Myser på med Mollan och njuter av att vara mamma tills världens finaste lilla tjej. Helt galet vilken lycka denna lilla unge ger mig :)

Näe, nu ska jag slå in några julklappar som jag ännu inte hunnit med. Sen gräva ner mig i soffan och fortsätta mysa med min älskade unge <3



Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Minifom hjälper ju inte henne att bajsa, men däremot kan det (vi märkte ingen skillnad) hjälpa med magknip :)

2010-12-18 @ 08:49:32
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
sandra

minifom droppar har man för magknip! har barnen svårt o bajsa kan man själv påverka det genom att undvika mjölkprodukter och choklad! bebis-magarna klarar inte av sånt! prova en-två dagar och se om det blir bättre.... oftast är de det som är bekymret och det går över fort! bebis-magarna är inte "redo" för allt vi stoppar i oss, det gäller att tänka på det också!

2010-12-18 @ 20:43:44
URL: http://orginoox.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0