Snart godnatt

Tänkte bara blogga lite först :)
Idag har jag hunnit vara till sjukgymnasten igen. Denna gång slapp jag göra massa smärtsamma lyft och övningar för att kolla min rygg för idag fick jag nämligen min alldeles egna TENS maskin. jippie, Haha! Näe men den är faktiskt helt underbar när ryggen totalt går i lås. Så det tackar vi för! :) Återbesök igen om ca två veckor.

Sen har jag väntat på min bok som jag beställde i förrgår, som borde kommit idag. Men ikket! Men imorrn hoppas jag den dimper ner i brevlådan. Har beställt boken "Att föda". Läste på en hemsida att den är superbra för nyfikna, oroade, förväntansfulla gravid kvinnor. Tyckte den stämde in på mig så jag klickade hem den. Hela 39:- kostade kalaset (och det var ingen frakt). Men inte klagar jag, särskilt inte om den n är så bra som det sägs :)


Näe måste börja bege mig till sängs för i väntar besök tidigt imorgon bitti. Min söta kusin ska nämligen komma till oss och vara med mig och Mattias. Hon ska dessutom övernatta, men det kommer bara bli mysigt! :) Dock natt prommis med bävern först. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0