Mina hjärtan

Har hamnat i någon period nu då jag sover skit dåligt. Kan inte sova på sidorna för då får jag ont i höfterna. Kan inte sova på rygg pga av att min rygg är helt störd! Ligger jag raklång så domnar mina ben bort för att nerverna i min såkallad svank kläms åt. (Jag har ingen svank som jag tidigare nämt). Och på mage, jaa det förstår ni nog sjävla varför :) Nåja, det äre värt!

Igår kväll satt jag och sov tv medans Mattias parkerade sitt huvud i mitt knä och ville bli pillade i håret (lr den lilla stubben han har på huvudet kanske man ska säga haha). Sagt och gjort och det tar inte många minuter innan han somnar. Men jag slutar inte pilla utan fortsätter i en halvtimme till då Mattias vänder på sig och liksom goar min mage. Jag fortsätter pilla honom i håret vilket resulterar i kraftiga snarkningar. Och i takt med hans snarkningar så är det någon inne i min mage som sparkar sin far i huvudet, gång på gång. Tillslut blir Mattias halv irriterad i sömnen och flyttar på skallen.
Denna procedur håller på ett par gånger medans jag sitter och fnissar för mig själv. Mina älskade hjärtan!


Efter att ha fått sparkar under ca en halvtimme till så beger sig Mattias vidare till sängen. Själv så har jag myror i kroppen och kan inte alls sova. Kommer då på att jag ska fortsätta och måla på min Marilyn Monroe tavla som jag började på förra veckan. Det hela slutar med att jag sträck målar tavlan, vilket tar 2-3 timmar. Nåja, nu är den klar iaf :) Då är bara frågan vad jag ska roa mig med inatt när jag inte kan sova ;)

Slut resultatet. Notera söta lill Mattias som halvt sticker ut ;)


Kommentarer
Marion

Sjukt fin den blev. Du är så duktig:)

2010-08-08 @ 17:52:56
Em

Tack så mkt! :)

2010-08-09 @ 16:30:19
URL: http://xplosive.blogg.se/
sanna

Jätte fint :)

2010-08-24 @ 20:33:17
URL: http://nellyblackzuprema.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0