Förr i tiden

Idag började jag gå igenom lite grejer som jag har hos pappa. Hann väl dock igenom en tusendel kanske? Lr njaa, vette faan om det räcker :S Har tonvis med saker jag måste gå igenom snart, annars kommer det kastas :/
Gjorde iaf några småfynd så man fick skratta lite för sig själv. Hittade bla ett brev som jag skrivit till min småkusin Camilla från sthlm som jag av någon anledning aldrig skickat iväg?!? Där skrev jag bla att vi kunde ju byffa en lådbil när hon skulle komma och hälsa på under sommaren haha.
Sen hittade jag en teckning som jag ritat och den minnns jag så väl. Den teckningen skulle jag nämligen skicka in till bolibompa studion. (Bolibompa studion var även det jag hade ritat). Sen hade jag på baksidan skrivit frågor till Johan och pipen. Bla hur många "Dinosarie sårter" det finns HAHA! Jag var iaf 8 bast när jag ritade konstverket :)

Sen hittade jag även min första mattebok och då sken jag upp som en sol. Jisses vad det väckte minnen! Det var på tiden då man tyckte att mattematik var askul. Fröken fick säga till en på skarpen så man inte räknade ut boken på en gång ;) Mattias hade också haft precis en likadan bok och även han vart lite sentimental :) Tänka sig att man en gång i tiden verkligen tyckte matte var kul. Det har ju dock förändrats en heeeeel del haha ;)

Nästa gång jag besöker min far så ska jag jävla ta tummen ur arlset och rensa igenom allting en gång för alla. Dock är jag skit dålig på att slänga saker :S Nåja, får se ett avsnitt av "Extrema samlare" innan jag sätter igång, det borde peppa en till att kasta!

Brevet till Camilla, min teckning till bolibompa, första matteboken :)


Kommentarer
Camilla

Hahahaha fan va gulligt!

2010-09-01 @ 21:13:44
URL: http://camillar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0