Besviken gång på gång

Kalix och dess uteliv är ett enda stort jävla skämt! 99% av alla gånger man går ut så blir man besviken lr arg och säger att man aldrig ska gå ut i Kalix mer, men nog jävlar går man ju ut igen. Min första tanke idag var att vi skulle gå ut jag, mattias, bror, pappa, kusin mirre och grannen. Dock var väl tanken att gå ut på B4 lr på ute terassen men med tanke på vädret så vart det inomhus. Är ju inte allt för packat med folk så jag tänkte att jag går väl ut, plus att jag höll mig borta från musiken där den spelades som värst. Månne hur många som tycker man var sjuk i huvvet för att man var ut och är gravid?!? Nåja, det var helt jävla värdelöst som vanligt. Den största anledningen till varför jag gick ut överhuvudtaget var för att det var lillebror krog debut :) Hoppas han hade kul iaf!


Imorrn får man väl förhoppningsvis en sovmorgon, en liten iaf. Vet inte riktigt om jag ska iväg och köra Mattias. Men det löser sig. Nu ska jag tvätta fejjan och sen krypa ner under täcket. Som jag längtat!
Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0