Still a crappy day

Tydligen verkar det inte ge med sig, jävla skit dag. Jag vet inte varför men jag har en dålig känsla i magen, en riktigt dålig känsla. Av vad vet jag inte heller? Det enda jag vet är att det är sällan jag får denna känsla i magen, men den kommer aldrig utan anledning :S Blää. Bara invänta smällen då lr?

Har iaf vart och hämtat en pizza till middag. Palla laga middag till sig själv haha. Grävde ner mig i soffan tsm med myran och har kollat på något avsnitt av DH. Har ett kvar men sen äre slut på dom. What to do?
Jag vet vad jag skulle behöva göra men gruvar mig. Hojja.
Nåja, återstår att se. Nu ska jag kika klart på sista avsnittet. Ha det gött peepz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0