Bättre?

Vaknade före faan idag för då tyckte Mattias att det var dags att stiga upp. Så Jag har varit vaken sen före 8 imorse, EN FREDAG JÄVLA MORGON! Inte okej! Nåja, jag lever juh ;)

Idag har jag hunnit se en otroligt fascinerande film också haha. Vad det var för film säger jag dock inte :P
Efter det for Mattias till Lule med en polare och skulle göra något!? Själv sitter jag hemma och funderar på att fara och inhandla mig en toning till mitt hår. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag är nöjd. Har som inte bara en färg i håret utan ett par haha. Och jag som hade tänkt köpa mig hårförlänging. Ja men lätt och hitta samma färg som jag har nu, not!

Dock är kruxet,...vilket färg ska jag sätta i håret!? :S Jävla crap! Virrkärring är vad man är.
Nåja, jag tror nästan det blir en toning. Vill juh ha hårförlänging så..:/

Och idag äre braaasa som gäller. Det enda jag är brydd om dock är att grilla. Men nu ska det tydligen snöa ute? Fuck, jag VILL ha grillat. Annars tänder jag en liten eld här utanför själv och grillar korv ikväll haha.

Näe nu ska jag sluta svammla och bege mig ut på stan. Cyyyyya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0