Smoothie

Ja då var det söndag igen. Helt sjukt vad fort tiden går. Man börjar väl bli gammal kanske haha.
Vaknade imorse av att Mattias stack iväg på hockeyn. Hade dock ingen lust alls att stiga upp så låg kvar och mös med myran ^^, Tillslut pallrade jag mig upp och snörde ihop en tonfisk sallad, förbannat gott! Efter det kladda lite smink i fejjan och sen begav även jag mig till ishallen. Matchen var dock förbannat "livlös" så att säga. Lr njaa, mål vart det juh mest hela tiden,..för motståndar laget haha!

Sen hem, käka middag. Hann surra lite med Juntti och sen har jag faktiskt vart så duktig och pluggat bort lite skola arbeten också. Börjar bli riktigt stolt över mig själv hur bra jag faktiskt sköter skolan nu :) Jag ska jävlar i mig klara det här! Bara jag slipper bli riktigt sjuk nu så jag måste vara hemma. Även jag har nu lyckats dra på mig denna förbannat otrevliga förkylning. Har väl aldrig vart med om att det kittlat så mkt i näsan som det gjort idag. Suck..

Över till nått roligare. Har fått en till drog utöver mina kära mini-morötter (som jag dock inte ätit på ett tag), nämligen frukt&bär smootihe´s. Så sjukt jävla gott! Har dessutom fått Mattias att joina mig. Så han bli värre glad när jag så här på kvälls kvisten föreslog just en sån ;) Sagt och gjort, sitter just nu och surplar i mig en. Yummie!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi se film och jag lär väl somna. Känns så nu iaf. Nåja, får väl se den imorrn efter skolan. Ha det gött folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0