Jeans

Helt seriöst. Har hittat så jävla snygga jeans på tradera. Dessa måste budas på, så är det bara! Dom var inte dyra heller. Men jag kan juh inte lägga ut tips här så lite hemlig fortsätter jag vara ;D Nu håller jag bara tummarna på att jag kanske har chansen att få dom. Blir dock inte att buda på dom fören imorrn. Måste låna mattias användare och han sover nu så.

Förövrigt mår jag illa och kan inte sova. Har därför suttit och drömt mig bort. Har hunnit hitta en jäkla massa saker som jag verkligen skulle vilja ha. nåja, kanske en vacker dag att man blir rik!?

näe jag måste försöka sova nu. Har skalle bank och då är väl inte det bästa att sitta fast klistrad bakom en data skärm :S Godnatt sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0