In Russia

Idag har jag begett mig mot Kalix och infinner mig nu i ryssland, dock efter många om och men. Tyckte det tog värre tid idag haha. Nåja, var och inhandlade gotta och for hem till la familia. Har suttit samlade ätit gotta och sett på Idol och kändis djungeln. Hart vart hur mys som helst :) Är väl bara att passa på och ta vara på dessa stunder...

Jag har kommit fram till att idol borde anställa mig när dom har auditions. Jag får nämligen en grym gåshud när jag hör en människa som sjunger bra, vara sig jag vill lr inte. Så jag skulle inte kunna ljuga iaf ;P haha!
Det roliga är att bror kläckte ur sig precis samma sak under idol. Och vi hann knappt mer än säga det så kommer Idols absolut härligaste tjej och sjunger så både bror och jag sitter och studsar i soffan av alla rysningar hon ger oss haha. Bror är totalt nerförälskad i henne. Samtidigt vart han lite kinkig för nu är han ju "tvungen" att följa idol för att se hur det går för henne ;) Haha sött!

Här ser ni klippet på tjej med den helt sjukt udnerbara rösten. You go girl!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0