Idag har man haft fin(skt) besök ;D

Kunde som vanligt inte gå och lägga mig som en normal människa i tid igår heller. Maah, blir galen på dessa sömnlösa nätter. Men snart borde magvärken ge mig sig iaf.
Imorse vaknade jag av att Elin ringde och tyckte det var alldeles på tiden att jag steg upp, hon närmade sig nämligen Boden med storm steg. Så yrvaken lyckades jag faktiskt förklara vägen hit, och hon hittade. Good job!
När hon väl kom hit så har vi tillbringat en jävla massa timmar till att "ta igen förlorad tid" genom att surra, skvallra och allmänt dampa lös. Jag har skrattat så jag tror jag börjat odla magrutor haha. Detta var verkligen nått jag behövde! Tack för en sjukt rolig dag stumpan! :)

På kvälls kvisten har det väl inte hänt allt för mkt. Har legat och degat i soffan och bara myst på med Mattias och sett på CSI. Sen tog jag ur tummen ur arslet och har donat i köket i ett par timmar nu. Så nu börjar det faktiskt likna nått. Satan vad fint det komer bli! :D Tror dessutom Mattias kommer få sig en smärre chock när han stiger upp och går in i köket. Som det ser ut nu såg det nämligen inte ut medans han befann sig i vaket tillstånd ;) Nåja, ibland måste man vara kreativ :)

Nu däremot är jag faktiskt helt slut efter allt målande och klistrande. Riktigt skönt faktiskt. Då kanske man kan somna inatt och inte på morgonen då normala människor stiger upp. Näe, nu ska jag skynda mig här ifrån och borsta gaddarna, annars blir jag fast här. Godnatt Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0