Fick sluta tidigt idag

Inte fasen lyckades jag juh somna i tid inatt ändå. Fast jag var så förbaskat trött. Nåja, fick iaf skrivet uppsatsen som jag lämnat in idag. Kändes förbannat bra att ha vart bort i nästan två veckor men ändå kunde lämna in denna uppgift. Särskilt med tanke på att halva klassen inte ens var färdig. Så lite stolt över mig själv vart jag ;) Inte vart det sämre när jag fick höra att jag skrivit den bra heller.

Nu känns det som att man kan slappna av lite och att jag faktiskt kommer hinna ikapp. Dock fick jag veta att vi har engelska prov imorrn på två kapitel. Gissa hur många sidor jag läst?! NOLL! Så det kommer bli mkt spännande. Har just tillagat mig lunch, så nu ska jag håva i mig den. Sen blire att gräva ner sig i soffan och hård plugga! Hur det nu kommer gå? Man är juh gode ringrostig i engelskan. Nåja, man får damma upp minnet ;D Wish me luck!


Kommentarer
Emelie

(sent svar, men bättre än aldrig) Om du bor så nära den nya sushirestaurangen måste du göra ett besök dit! ; )



Snygga tattoos du har btw!

2009-09-22 @ 13:08:34
URL: http://yoem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0