Då var det natt igen

Idag känns det som att jag hade kunnat stanna i sängen hela dagen. Visseligen har jag hunnit tillbringa en hel tid där med haha ;D
Det som dock svider är att jag inte har hunnit måla ett kakk, crap :S Nåja, jag hinner ju?
Har även gjort höjden av lathet idag. För första gången provade jag på att beställa pizza med hemkörning haha. Grymt enkelt och ack så gott ;) Dock fick man ännu sämre samvete med tanke på att jag inte ens gick och hämtade den haha. Nåja, ibland får man lata sig ;D

Lite kreativ har jag dock varit nånstans bland min lathet under dagen. Har skissat upp en tattoo som jag nu är grymt taggad att få fast printad på kroppen. Vad det är och vars den ska placeras vet ingen annan än Mattias ;) Ska höra med "min personliga" tatuerare om han har tid nångång snart. Då får man juh nått positivt att se fram emot mitt i all stress och shit. Blev iaf rätt nöjd med skissen, och det är inte ofta!

Nu har jag samma tanke som igår på att gå och sova. Typ nu!? Men jag lär väl sitta vaken ett tag till om jag känner mig själv rätt. Nåja, kan inte vara vaken hur länge som helst. Imorrn ska kreaktiviteten fram igen och måla ska jag göra. Sen ska jag till S-byn på återbesök. Nåja gott folk, sleep tight


Kommentarer
Johanna

Haha tack stumpan <3

2009-09-16 @ 21:36:36
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0