Tråkig

Jag vet, jag är tråkig som faan! Men har egentligen inte haft någonting att blogga om!? Helgen har vart,..ööh,...skumm!? Uppochner. Ja.

Igår däremot var det en bra dag, fast det var måndag ;) Jag och Mattias for på bio och såg på "flickan som lekte med elden". Förbannat bra film om ni frågar mig :D Efter det vart det typ att gå och lägga sig. Helt sjukt vad dagarna går fort. Hinner ju knappt göra nåå alls :S Men snart är det lov, underbara lov! Mmmm.

Justeja, gjorde världens killer pasta igår ;D Och det bästa av allt är att jag idag har det till lunch. Mmm, löngtar redan fast jag käkar frulle nu haha ;D Näe nu ska jag börja bege mig mot skolan. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0