Sömn är viktigt

Men det visste vi ju alla redan, lr?! Hur som haver så kommer jag och sömnen inte riktigt överens och har inte gjort det på,..pja,..egentligen över två år. Iaf till och från. Inatt fick jag droppen efter att ha legat och snurrat i ett x antal timmar, att n får det faan var nog. Så jag beslöt mig för att ringa vårdcentralen på morgonen. Sagt och gjort.
Fick en tid senare under dagen. Var till en super trevlig läkare som vad mig berätta om vad som försegår i min lilla knopp. Stackarn satt med öppen mun och visste där ett tag inte riktigt vad han skulle säga.
Hur som haver tyckte han det var bra att jag tagit mitt "förnuft" till fånga och faktiskt provar med sömn tabletter. (Har blivit erbjuden förr men vägrat). Så nu har jag fått utskrivet sömn tabletter. Är dock kittlig i magen som faan över hur dom egentligen kommer att värka på mig. Var in på flashback och kollade lite, dom hade väl ganska 50/50 och vad folk tyckte om dom. Nåja, finns ju egentligen bara ett sett att ta redan på hru dom funkar på mig. Genom att ta en inatt. Kan bli ganska spännande haha.

Förövrigt har dagen vart lugn. Har sovit ett tag här på dagen pga av min otroligt Omysiga huvudvärk. Hoppas mina googels kommer snart kanske den minskar lite iaf?
Sen ätit pizza och bara myst på med älsko. Nu är det hockey som gäller, men passade på att blogga lite så här i pausen ;) Nåja, ska springa ut med Myran en snabbis nu. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0