Smider planer

Sitter ensam vaken och snorar och har mig. Tycker faktiskt min kära förkylning kan börja ge med sig nu. börjar som bli gode less :S Men oturen tillhör juh liksom mig.
Nu är snart helgen slut, igen. Tycker tiden går så äckligt fort, men till lika är det skönt. Men man har börjat få ålders nojja eftersom tiden går haha. Nåja, det börjar bli mkt som händer just nu, får lov och ta tag i sig själv och börja planera mer. För som saker är just nu, är inte ok! Har börjat inse det mer och mer.
Har iaf bestämt mig för att inte ta dessa "klimakterie" sprutor. Klimakteriet hamnar man väl i så småning om ändå (skämtåsido). Näe men orkar inte med den med tanke på alla biverkningar. Om jag så måste så kommer jag byta läkare. Känns som att detta kommer bli tufft, mend et är väl bara ge sig faan på det man vill och tjura ihop till man fått det!

Över till någonting bättre. Pratade nyss med Emil, var riktigt skönt. Har som vanligt inte pratat med han på evigheter. Så hemskt hur dålig man är på att hålla kontakten med sina nära och kära. Och jag menar Emil tillhör ändå kategorin bästa vänner. Fy skäms på en! Nåja, började iaf smida planer som fick humöret att stiga rejält :) Hoppas bara allting går som planerat bara :D

Förövrigt är det juh snart halloween. Är typ taggad till tusen! Älskar att festa på halloween. Har ingen aning om varför? Men har iaf alltid gjort det. Probzen varje år juh dock att komma på vad fasen ska man klä ut sig till. Givetvis är det precis samma sak igår. Har dock börjat gro några små idéer i skallen på en, men vad det blir av det. Det vet man aldrig :) Äh, det är väl egentligen ett av mina mindre bekymmer här i livet.

Näe nu ska jag bege mig mot sängen. Byter från stationära till bärbara så man kan ligga i sängen och dreggla. Det gillar vi ;D Kanske kladdar lite mera sen också, vem vet? Nåja, ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0