Rätt onödig dag, egentligen

Har väl inte gjort så mkt vettigt idag förutom en liten promenad så här på kvälls kvisten. Har sett en "Johan Falk" film här tidigare också. Har nyss vart och solat och bättrat på min kroppsfärg litegrann ;)
Imorrn bär det av till Kalix och byta bil med svärfar sen vidare och plocka upp lillebror. Lillebror ska nämligen komma och hälsa på mig och Mattias i Boden. Vi tänkte fara och bada och sen kika i gallerian som har ivigning imorrn, kan bli spännande :) Var som sugen på att bowla men lillebror hade vart och bowlat med papi igår så det är väl kanske lika bra att ta en annan gång :)

Nu känner jag dock att jag luktar bränt fläsk och måste bege mig till duschen, typ snarast! Men nu har jag kladdat ner lite iaf så ni vet att jag inte är död. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0