Mysig dag

Dagen började väl kanske inte på topp, men har sakta men säkert övergått till något bra. Var och hämtade lillebror i kalix och bytte bil med svärfar, sen vidare till Boden och plockade upp Mattias så for vi och bada på nordpolen, skit kul var det. Blev som ett barn på nytt ;) Dock åkte vi den där "fors grottan" så man fick gratis lavemang så det hette guda, lr iaf jag fick det. Vart jag än åkte tyckte jag dom där förbannade vatten strålarna spola en rakt upp i,..tjaa,..prutten. Mindre skönt! Sen vidare och hämtade mat, tröck i oss den och sen knallade vi ner på stan. Gallerian här i Boden har juh haft sin invigning idag. Dock är jag besviken som fåå. H&M som jag så länge gått och längtat efter, har fortfarande inte öpnnat. Nej nej den öppnar inte fören våren 2010 :( Nåja, den som väntar på nått gott väntar alltid för länge!
Efter att ha knallat i gallerian en sväng och sett ville käka glass begav vi oss och hyrde film och inhandla gotta. Så nu ska vi krypa ner i soffan och se på "Natt på museet 2". Lillebror står brevid mig och gnäller att det är dags att slå igång filmen nu. Gietvis ska jag lyssna på lillebror.

Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0