Lördag

Ja igår åkte jag på att vara chaffis som sagt. Vi var ut på diners och käkade, Mattias, Henke och jag. Det var helt ok. Sen körde jag grabbarna till henke och drog vidare till Angelika. Sen kom grabbarna dit, sen bar det av till Bränna ett tag. Det sög röööv! Så for hem och även där var det lite oväntat besök. Men men, sånt som händer.

Idag har jag sovit och sovit, lagat mat till Mattias, solat osv. Har haft en skit tråkig dag och jag har stora misstankar om att denna dag antagligen kommer bli bland dom tråkigaste jag upplevt under min livs historia. Ska vara chaufför ikväll igen, denna gång dock till Lule. Har försökt få med mig någon vän att gå på bio med mig och se på "Bröllops fotografen", men helt utan resultat. Nåja, blir väl en ensam kväll och göra massor av ingenting. Halleluja.

Knappt nå bitter...


Näe nu mste jag göra mig klar, ska snart och plocka upp Mattias. Men mina kära vänner, har ni vägarna förbi Boden/Lule av nån mirakulös anledning, HÖR AV ER!!!

Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0