Lite kreativ så här på kvälls kvisten

Jepp. Efter att ha sett "Ensam mamma söker" så tog jag tummen ur arslet och promade en liten bit. Sen gick jag över till solariet och grilla lite. Sen efter lite promenad och grilling så tränade jag armarna med hjälp av Mattias "gummiband" som jag kallar dom. Vet egentligen inte vad dom heter? men nu känns mina armar mer lr mindre som gelé. Det är skönt!

Nu funderar jag på om jag ska orka göra mig en frukt smoothie lr om det får bli att knapra morötter och dricka en hel del vatten. Hmmm..

Nåja, sen blire duschen, krypa ner i sängen och se på Greys Anatomy. Kanske kramas lite med min karl som just kom hem också? :) Nåja, Godnatt sen då på er gott folk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0