I feel sick

Mår illa som en bäver. Vet inte om det beror på blodet i magen lr om det beror på min ev nervositet inför imorrn? Det enda jag vet är att jag verkligen inte kan sova. Tusen tankar snurrar runt i den där lilla knoppen som sitter mellan mina axlar. (min så kallade skalle för er som inte förstod).
Jag orkar och försöker verkligen att inte ha några som helst förhoppningar, det enda jag vet är att jag pallar inte särskilt många fler nerslag just nu. Har blivit på tok för många såna de sista månaderna. Blä, ursch och tvi!

Och imorrn är det promoe, och fortfarande ingen kandidat som vill följa med mig och dela min dimma :( Jag vill verkligen fara dit, jag behöver fara dit. Pallar inte att sitta inne en helg till och göra massor av ingenting.
Nåja, något positivt är att från och med imorrn har jag lov, förbannat skönt! Hoppas på att kanske få tillbringa lite tid med Mattias, ses inte lika mkt nu för tiden när han jobbar och jag går skola :/ men men, det är sånt som ingår i det vuxna livet, bara bita ihop och göra det bästa av situationen. Dessutom mår man väl inte direkt dåligt utav att sakna varandra. Snarare tvärtom lär man ju sig att uppskatta den andra så mkt mer!

Nu ska jag sluta skriva för jag vet egentligen inte om det blev sagt så mtk vettigt. Ska återigen göra ett försöka att få kontakt med john blund. Wish me luck!


P.s Hör gärna av er om nån vill vara full och galen med mig på cleo imorrn, PLZ!?!


Kommentarer
johanna

Jag saknar dejj :( Jätte mkt.

2009-10-23 @ 22:12:43
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0