Helgen

Har varit riktigt trevlig! Mattias har haft en kompis på besök som vart här hela helgen, Martin närmare bestämt. Vart och dricka både fredag och lördag så nu har man skavsår i magen. Men men, man får skylla sig själv. Måste ta och äta bra denna vecka så inte magen pajjar tills nästa helg, för då jävlar smällere ;) Blir brak fest på halloween och vi tänker slå på stort, och det gillas! Ska planera dom sista detaljerna i veckan, men jag tror detta kommer bli riktigt bra ;D

Fick yokoo på besök igår också, och det var riktigt uppskattat! Har saknat mig lady :) Så att vi fick gadda ihop oss, dricka oss fulla och dansa en smula gjorde susen ;D Idag har vi dock inte vart så sällskapliga nån utav oss haha. Alla har legat dom däckade sälar utspritt i tv-rummet och istort sett kollat tv från morgon till kväll. Men men, det är väl det söndagar är till för?

Nu har jag ju kladdat ner litegrann. Ska försöka bättra mig på det här med bloggandet. Man kan lugnt säga att mitt bloggande kommer i perioder. Nåja, Ha det gött folket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0