Halloween outfit säljes! (OANVÄND!)

Hej damer (och kanske till och med herrar)!?
Nu är det så här, jag har inhandlat mig en polis dräkt som jag tänkte ha till halloween. Jag beställde klänningen i L men fick den i medium. Och dom är små i storlekarna, så när jag såg att jag hade fått hem en medium öppnade jag inte ens plasten som klänningen finns i. Så klänningen är helt oavänd, skit snygg och jag säljer nu den.
Det är som sagt en storlek M men passar definitivt en S så mkt bättre! Inte bara att du får klänningen, du får handbojjor och polis mössan/hatten också! Så passa på. 300kr vill jag ha för denna. Släng hit en kommentar om du är intresserad lr bara har någon fråga :)


OBS OBS OBS, den har inte alls lika stora kupor som på bilden!!!




Kommentarer
therri

vi byter, en klipp och färg mot den? ;)

2009-10-15 @ 22:04:11
URL: http://tiishe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0