Fredag

Ja vad ska man säga? Humöret ligger väl inte lika mycket på botten som det gjorde igår. Har tagit mig i kragen och ryckt upp mig lite. Kanske min terapi hjälpte? Har nämligen tagit tummen ur arslet och målat klart köket, det ni ;) Så nu är det bara några dekorer som saknas. Så nu börjar absolut kitchen make-over närma sig sitt slut. Har vart en tuff resan, men ack så fint det blivit! :) Och är juh inte ens klar. Kan lägga upp bilderna sen, för jag har dom på bärbara och där sitter jag inte nu.

Nu ska jag se idol och se vem som gick vidare. Hejjar på mariette och kalle, givetvis på Camilla med. Synd bara att hon gjorde precis samma som sist :S Nåja, skriver mer sen :) Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0