Crappy day

Började dagen med att försova mig. När jag satte mig i bilen så lossnade växelspaks knoppen. Halleluja. Sen kommer jag på skolan trött och med världens huvudvärk.
Dagen har gått sååååå segt. Efter skolan stressade jag hem och började skala potatis och göra köttfärs biffar. Givetvis rasar potatis skalaren sönder i min hand. Faan vad less jag blev!
Sen tog allt sån lång tid och jag hade lovat Mattias att jag skulle hinna göra maten tills han kom hem, jag stressade ännu mer. För då kom jag på att jag skulle och hämta ut mina glasögon innan optikern stängde. Suck, stonk och stön. Lyckades tillslut med allt. Efter det vare plugga som gällde. Har pluggat i två timmar så nu är jag helt slut i huvvet, och ändå känns det som att jag inte fått gjort någonting. BLÄÄÄÄÄ!

Justeja, sömn tabletterna och hur det gick med dom. Provade som sagt en tablett nu när det var första gången. Jag kände att mina ben mer än mindre domnade bort. Och trött i skallen vart jag så jag skulle vända mig mot Mattias och säga någonting. Jag hann halvvägs in i meningen så la min käft av och jag började dreggla. Så istället för ord kom dreggel haha. Givetvis tyckte Mattias att detta var oerhört roande och bröt ihop av skratt och tyckte att nu var det dags för mig att sova.
Jag försökte somna efter det (trött som jag var). Men inte faan har jag kunnat sova för det. Och sen när jag väl somnat har jag vaknat 100 gånger. Så ikväll blire 2 tabletter. Det slutar väl me datt jag ligger paralyserad, vaken och dregglar och inte kan somna. Jippie, det skulle vara något.

näe nu ska jag ta en snabb dusch, sen DH´s säsong premiär, som jag har längtat!
Godnatt sen då Sverige!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0