Afrikansk dans

Har vaknat i tid idag. Har faan till och med tid att sitta här en sväng ;) Har startar dagen med prickigkorv mackor och varm choklad, götta. Men snart blir det att börja bege sig mot skolan. Först har vi läsecirkel till lunch, sen ska vi ha afrikansk dans :S Jag tycker det låter lite scary :Z Men dom säger iaf att det ska vara skit kul? Nåja.

Förövrigt har jag drömt massa knas drömmar inatt, vette fasen vars jag fått allt ifrån?!
Sen har jag varit otroligt nära att skicka ut lilla myran genom fönstret så där vid 04.30 imorse. Hon har ju börjat skälla när tidningen kommer, VARJE DAG! Oj oj så nära hon var döden inatt den lille, hon skulle bara veta...

Nu sitter hon dock här brevid mig och tittar på mig som att jag är knäpp i skallen. Hon är som söt ändå!
Näe nu ska jag borstagaddarna. Cya


Kommentarer
AnnMary

Afrikansk dans är så jävla kul!!!

2009-10-14 @ 11:18:34
URL: http://annmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0