Schaaalix

Here i come! Fast inte riktigt än.

Jepp, idag beger jag mig till Kalix. Fast först ska Emil komma och hälsa på mig och Mattias i Boden :D Sen blir det kalix. Har ingen aning om det blir utgång ikväll också? Emil tycker att jag ska chaffa, men jag tror jag måste ha med mig bilen här ifrån :/ Man blir juh så satans handikappad utan, blä. Nåja, det löser sig.

Idag har det inte alls hänt mkt. Har inte vågat fara och träna idag heller pga halsen. Det suger jävla röv! Har sån cp ångest när jag inte tränat på två dagar nu :S Hojja. Nåja, snart får jag väl börja igen, hoppas jag.


Annars har jag inte så mkt mer att skriva just nu!? ÄNTLIGEN FREDAG ;D Ha det gött peop!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0