Över kreativ

Idag har jag som sagt hunnit vara på skolan, kommit hem, vart ute med hunden, bokat tvättstuga, in hämtat tvätt, satt igång en tvätt, in börja städa undan här hemma, diskar, ner i tvättsugan igen, upp diskar mera, handlar, in med maten, ner till tvättstugan igen, upp laga mat, äter maten, fortsätter med tvätten och nu sitter jag här. Puuh!
Anledningen till varför jag beter mig som en trimmad kanin är väldigt enkel, jag håller på att försöka sluta röka och snusa, det går faktiskt riktigt bra (än så länge). Har endast tagit 1 snus idag och annars snusar jag 1 dosa per dag. Ciggaretter kanske jag röker hmm,.. ca 6-8 per dag, det är faktiskt lite olika. Idag har jag rökt 3 cigg hitills. Så jag är faktiskt lite stolt över mig själv, men det är defenitivt itne läge att ropa hej ännu, nej nej, denna resa kommer vara lång, och jobbig..blä!

Jag som hade planer på att fara och simma ikväll men får inte med mig någon och känner inte för att fara själv. Är dessutom förkyld, igen, så kanske det är lika bra att ta det lite lugnt? Äh, jag vill simma! Men men, det får bli en annan dag. Nu ska jag pilla klart med det förhoppningsvis sista tvättlasset för den här veckan. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0