Less less less

Vaknade upp inatt med en jävla huvudvärk och hade problem att somna om. Tillslut lyckades jag dock somna om. Vaknade innan alarmet på mobilen ringde och hade fortfarande lika jäkla ont i huvvet. Mattias såg värre fundersam ut när jag låg och tittade på honom i vaket tillstånd och mitt alarm inte ens hade ringt. Förklarade snabbt läget och då fick jag mig nån huvudvärks tablett och sen har jag mer lr mindre somnat om. Ångest ångest ångest, över att ha vart hemma idag. Blä. Men jag ahde aldrig någonsin satt mig bakom ratten med den huvudvärken.

Har iaf räknat lite matte här hemma, skönt. Måste dock räkna ännu mer, hru faan jag nu ska orka med det?
Misstänker att jag har ont i huvvet och är så fruktansvärt trött med tanke på att jag nu försöker sluta snusa och röka. Håller på att bli knas :(

Hade verkligen velat fara och simma ikväll, behöver verkligen det. Men jag har åkt på en seg jävla förkylning som inte verkar vilja ge med sig. Soo what to do?! Nåja, det återstår att se, matten är iaf prio 1 ikväll.

Nu ska jag passa på och glo på tv en stund innan Mattias dyker upp. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0