Helt död, helt underbart!

Första träningspasset är nu avklarat. Var helt sjukligt underbart att få känna sig helt död, svetten rinna och veta att man faktiskt presterat något. Tränade ben och kondition, kan säga att benen är en aning möra. Men återigen, fy faan vad underbart :D Imorrn är det tänkt att ge sig på nästa träningspass, hoppas bara benen inte gör allt för ont haha.
Funderar på att våga prova sig på "body jam"guppträning, nåja träna ska jag iaf göra!

Bara för att plåga kroppen till max så ska jag ut och promenera med Linda en sväng på nått tag också. Sen blir det och kasta sig i sängen coh sova. Jag tippar att jag kommer sova som ett barn ^^, Denna känsla har jag längtat efter!


Nu passa på och chilla ett tag innan prommisen. Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0