Goooomårrååån gooomååråån!

Vaknade av att min mobil ringde och efter det kunde jag inte somna om. Inte för att det gjorde något för då hade jag väl antagligen blåst på tills i eftermiddag. Har sovit som ett litet barn istort sett hela natten. Antagligen för att jag har delat säng med mammi haha. Det var ju inte direkt en önskan snarare att jag var tvungen för "min" säng har inte hunnit infinna sig än och Denne tycker han är för stor för att sova med mammi ;P Haha. Men men, mysigt vare, hon har skön säng :D

Började leta lite lätt efter frukost men hittade ingenting. Lr joo, min morotspåse som jag var och inhandlade mig igår kväll ;D haha. Funderar starkt på att fara och inhandla mig nå lunch och sen fara och hälsa på mormor. Innan det måste jag dick duscha, luktar illa.

näe, vart inte så mkt vettigt här. Ska faktiskt ta och göra någonting vettigt nu ett tag :) Ha det götta!


Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0