God damn!

Började dagen i ren stress. Som jag misstänkte hade jag det fruktansvärt svårt att ta mig upp ur sängen i morse och fick därefter stressa järnet. Sen direkt till gymmet och fick mig egna lilla tränings schema. Var juh inte direkt någon träning utav att mer lr mindre prova maskinerna så jag trampade järnet på cyklarna istället. Hade väl inte allt för många tankar på att jag faktiskt skulle tbx på step-in inom de närmsta 5 timmarna haha.

Nåj, efter ett par timmar hemma så var det återigen träningsdags. Denna dag tränade jag istort sett hela kroppen. Har så jävla ont i brösten så det är sjukt. Är väl inte så ofta man använder dom musklerna direkt?! Haha nåja, tanken är iaf att bygga upp lite muskler.


Sitter nu och inväntar hockeyn som har period paus. Sen blir det faan sängen för mig, är så sjukt trött och har ont i ungefär hela kroppen. Imorrn har jag en hel del för mig om det iaf går som jag planerat :P
Nu orkar jag inte skriva mer, för jag har väl egentligen inget mer att skriva? Bra tjej.


Cya.


Kommentarer
hannie

vad duktig du är som har börjat träna! ;)

2009-11-24 @ 21:28:57
URL: http://hhaanniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0