Fortfarande skit väder

Vart fasen tog snön vägen? Jag som riktigt hade börjat njuta av den vita glittranden snön som låg så fint på marken, och som knakade så mysigt under fötterna. Klart som faan det ska regna bort då. Hmm..

Sen skulle jag juh ha mitt första träningspass idag men vad händer och sker? Jo gietvis avbokas det pga av sjukdom. Jag som var så laddad :( Nåja funderar på att fara dit och springa lite på bandet lr liknande iaf. Ska se om jag får med mig nå offer ;) Annars får jag väl faan ta tjuren i honrnen och åja dit själv. Mitt liv som palt ska inte få fortgå på detta sätt!! Mattias tyckte iaf att han och jag skulle ta oss en träningspass tsm på fredag. Kan inte bli annat än spännande ;D

Förövrigt händer inte allt för mkt just nu. Hyresvärden har vart förbi och konstaterat att vi behöver en ny toalett, så det kommer vi få inom ett par dagar. Värre spännande.
Sen sitter jag som den berömde palt jag är, vid datorn och har ingen aning om vad jag ska hitta på fören kl 14.30 så det blir stads rundan.. Hmmm. Näe nu ska jag iaf kladda lite smink i ansiktet, för det här går inte.
Cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0