En mer okej stress

Dagen började redan med stress. Varför jag var stressad egentligen vette gudarna? Sminkade mig iaf och fixade mig då Angelika ringde och hörde om jag skulle med på en fika innan i gallerian. Sagt och gjort och vi begav oss till opalen. När jag fått min macka och jag inte ens hunnit äta halva så vad händer? Jo brandlarmet går igång för fulla muggar. Därefter fick vi instruktioner via högtalarna "- Var god utrymm lokalen, lokalen har fattat eld!" lr liknande. Sur som ett bi fick jag lämna min kära macka och stå ute och vänta tills det var grönt att gå in igen.

Efter det fick jag givetvis stressa i mig mackan för då skulle jag nämligen vara på step-in på 10min. Iaf så han jag dit i tid så nu har jag skrivit över mattias gymkort på mig. Så vad ska jag nu skylla på? haha. näe men det kommer bli skit bra!

Efter det drog jag till Linda en sväng, sen vidare och kollade när hennes dotter hade cheerleading och jyrade på där. Var riktigt nice. Sen inhandlade lite karameller och slickepinnar haha.
Sen hem och kramas lite med karln innan han sussade (vilket inte var allt för länge).
Imorrn ska han sova ute i skogen med lumparna, och vad resulterar det i? Jo Emelie ska sova själv, jippie! NOT!


Näe jävlar vad det blev mkt, duktigt om ni orkat läsa (hade inte jag gjort).
Nu ska jag göra någonting vettigt...näe.
Cya.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0