baksmälla.se

Ja vars ska man börja? Kvällen vart juh som sagt allt annant än vad det kanske egentligen var tänkt. Men det hela slutade med en redig fylla och jag hade faktiskt riktigt kul! Efter tequilan igår är dock minnet lite så där halv suddigt och jag är inte en människan som brukar ha minnesluckor. Inte för att det är svåra minnes luckor jag har, men dom är inte så stora och hemska. Tror jag iaf haha ;P
Kvällen innehöll allt från galen fylla, dans, en gulnyckeln i bh:n?, skum skjuts hem, fyllekäk, massa svammel och jaa.. listan kan göras lång haha.

Idag mår man dock som man förtjänar. Jag brukar inte vara bakfull, men fy i helvete hur jag har mått när jag vaknade :S men som sagt, är huvvet dumt får kroppen lida. Men det vare värt :)

Tänkte hoppa in i duschen och försöka bli lite mänsklig igen, för som jag mår just nu är fortfarande långt ifrån bra.
Kladdar lite mer senare ikväll. Cya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0