45 min till...

Har vart ute på en liten power walk på 45 min. Kan säga att nu har jag faan pumpat ut mina ben in i det sista, mina stackars pensionär ben haha. Tanken var iaf att få sträcka lite på benen så man kanske inte har allt för stora problem att ta sig upp ur sängen imorrn.

Knallade efter promenaden till statoil och inhandlade mig en "Froosh" som jag så länge vart sugen på att köpa. Nu istället för att stå och snegla på den så köpte jag en, och herre jisses vad förbannat god den var. Ni som inte har smakat, SMAKA!

Kan med gott samvete avsluta denna kväll. Ska krypa ner till sängs och mysa ner mig med myran. Mattias är juh ute i skogen med sina lumpare så jag blir själv inatt :( Tur ändå att man har lill myrkki <3


Älskar dig Mattias, och saknar dig gör jag också. *Puss


Godnatt sverige.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0