Typiskt!

Jaa här satt man och väntade på att Schmakkii skulle komma och hälsa på. Men vad händer? Jo han får punka. Verkar som att min otur smittat av sig lite till stackars micke. Nåja, hoppas han dyker upp imorrn iaf!
Madde har btw fått mig att börja knarka. Nej fel av mig. Hon har fått mig att börja "missbruka" Bacon ost på rostade mackor, svinigt gott! Det råder jag er starkt att prova på!

Nu sitter jag hemma och har tråkigt so faan. Lr egentligen inte så tråkigt. Jag, Elin och Joel har minst sagt spännande disskutioner på Facebook. Lr kanske inte, haha. Är sjukt övertrött så har låtit den humorn ta över för inatt.
nåja, ska fortsätta sjuka mig med mina sjuka vänner, tack för att ni finns! <3

Prova googla på "Snusk". Spana sedan in fladdermusen. Den påminner ite om Elins pojkvän ;) HAHA!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer
madde

haha lätt godaste man kan ha på mackan ;)

2009-05-31 @ 19:06:06
URL: http://honmadde.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0