Typ, jag är vaken

Före Mattias! Och inte nog med det så somnade jag efter honom också. Ja lite stolt är jag faktiskt! Det första jag tänkte när jag slog upp ögonen var och jag ska sätta en till sling omgång i håret. Lr om jag helt enkelt ska färga över det? Jag vette tusan hur jag ska göra faktiskt!? Är så less på mitt hår :( Fast om man klipper sig själv med köks sax säger det väl egentligen sig själv.

Vädret verkar vara skumt ute. Varmt och solen sticker fram lite då och då. Men inte på heltid, vilket jag tycker att den ska göra! Hmm, vad ska man hitt på idag då? No idea!? Det får inte bli "an other crpay day", då går jag tammefan helt i baklås! Näe idag ska det bli en bra dag. Hur det nu ska lyckas, det är en helt annan sak.

Nu ska jag vattna mina blommor så dom inte dör. Cya.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0