Stekarn

Det är jag det haha! Näe men idag har man lullat runt i bikini hela dagen ihopp om att få en liten bränna på fläsket. Verkar då ha fått färg i ansiktet, med tanke på att jag just nu ser ut som en kräfta haha! Har haft kusinerna här på besök. Söt ungarna O´conner :) Sen har man mest svammlat med min moster och mamma.
Har lite bitter i mitt förra inlägg haha. Men jag min snälla mamma letade fram mina betyg igår så det blir Boden idag :D Saknar min baby massor! Ska krama sönder honom! Jävlar Mattias sundelin om du sätter dig och spelar dator! ;P HAHAHAHAHAAH! Näe nu ska jag packa det sista. Sen börjar jag nog bege mig mot schaaalix. Boden nästa! Cya.



Over and out
Puss&Peace



Kommentarer
Yokoo Yamamoto TOTO

Usch ni är ju bara för............ ÄCKLIGA!!!!!!!

2009-05-18 @ 09:04:14
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0