Söndagen

Så här lite i efterhand. Men som jag faktiskt lovat att berätta om + lägga upp lite bilder. Och jag är juh trots allt en kvinna som håller mitt ord, även om det är lite sent. Men bättre sent än aldrig! ;)

Söndagen började med att jag och Annis var gryyyyymmmmmmmt uttråkade! Det resulterade i att vi i ett gott försök att roa oss själva.


Bilden säger väl själv hur kul vi hade!?...



....En stund iaf. Sen kom myrorna i brallan tbx och Mattias blev vårat nästa offer!



Som ni ser så ser han faktiskt rätt förvånad ut. Vi lyckades med vår "diskreta plan" ;)



Stackarn, ser lycklig och hjälplös ut på samma gång ;D Haha!



Tyvärr tog tejpen slut mitt under vårat "mission" vilket resulterade i att han, tyvärr, lyckades
ta sig lös. Men inte helt smärtfritt som ni ser ;P

Efter det här var vi återigen uttråkade, och som ni kanske förstår så var Mattias rätt less på oss haha. Då kom jag på den briljanta idén att Mattias skulle ge oss uppdrag som vi skulle klara av. Klart och gjort! Mattias ger oss 10 uppdrag som vi ska klara på 2 timmar. Som hjälpmedel fick vi bil nycklarna och en öl haha! Som bevis skulle vi givetvis fota så han kunde kontroll kolla så vi faktiskt gjort alla uppdrag. Om vi klarade uppdraget skulle han vara vår slav i 24 timmar. Synd Mattias, det skulle du inte sagt. 1 timme senare var nämligen alla uppdrag klara, och vi hann få många skratt och roliga minnen på den timmen ;D

Här kommer några av uppdragen på bild. Väljer dock att inte dela med mig av alla uppdrag med tanke på att jag vet inte vilken ålder alla min läsare har haha! Men här får ni några iaf!




Fota er vid en fartkamera (en av oss behöver bara vara på bild)



Fota er vid en 90-skylt.

Ni får dock se en gladare version av mig med tanke på att min "orginal min" såg ut
nått i stil med att jag stod och..tjaa..bajsa.



Fota ett militär fordon. (Simpelt!)



Sitt och rök i en busskur. (Även där, simpelt!)




Klättra i träd. Inte min favorit med tanke på att jag är höjdrädd. Men Annis är rädd för myror
så jag fick bli "Tarzan i trädet".



ser lite skraj ut haha!



Sitt på en parkbänk och drick en öl. Sagt och gjort!




Bli fotat av en främling. Och även på denna bild ser ni en gladare version, då jag återigen
lyckas se ut som att jag.. gör en 2:a, HAHA! Tack tanten som fotade oss! ^^,



Tack för en god match mattias får vi väl säga. Även han fick lite uppdrag som jag ska visa ;D Plus att vi hade juh en personlig slav i 24 timmar. Det var fett nice! ;D
Ska se om jag hinner lägga ut nå flera bilder nu lr om jag gör det senare!?! För jag är lite stressad just nu. Ska till Luleååå på mission ;) Nåja, ni ser juh. Annars får ni väl hålla utkik igen ;)
Hej så länge!



Over and out
Puss&Peace





Kommentarer
emma

vilka härliga bilder p åmattias:) fin han va i det blonda:)?? längesedan han gjorde det:) fredrik har rakat av allt här n u inför sommaren:D men hane lika fin för det:)

2009-05-26 @ 15:30:02
URL: http://themami.blogg.se/
johanna

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-27 @ 13:26:21
URL: http://yokoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0