Myyys pyyys

Tjalle!
Baby kom hem efter många om och men och jag fick äntligen kramas! Vaknade av att baby kom och tyckte jag hade sovit tillräckligt. Det tyckte inte jag men kl var väl efter 1 så då måste man juh tyvärr bege sig upp från den underbara uppfinningen vid namn, sängen. Nåja, han hunnit vara på stan och inhandlat lite. Bla brors present som jag aldrig köpte igår, men nu är det klart! Sen har vi vart runt i land och rike och sökt efter den nya Wallander filmen. 3:e försöket så hittade vi den, så nu ääääntligen ska jag/vi få se den. Mys pys m,m är det som står på schemat idag. Me liiiike ;D

Nu ska jag springa till soffan och mysa med baby. Ha det bra.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0