Jag älskar regn!

Några kanske tror att jag inte är så seriös i det, men jag gör faktiskt det! Älskar att höra när regnet smattrar mot rutan, lr kanske till och med ännu bättre, mot tält taket. ÅÅhhh, nu vill jag tälta! Men när det regnar har jag mer än gärna sällskap, tyvärr har jag juh inte det just nu. Baby är och jobbar till 16.30 och sen ikväll äre fotboll som gäller för hans del. Själv så funderar jag på att hyra film, köpa gotta och gräva ner mig i soffan och ha mys kväll för mig själv. Känner mig inte så där i jätte topp form i kroppen, hmm!? Nåja, kommer väl nån äckel förkylning lr nått.
Nu tänkte jag bege mig ut i regnet och fara och göra några ärenden på stan, där bland köpa present till lillebror som snart fyller år. Måste dessutom börja kolla efter present till baby som också fyller år. Maah, kanske man skulle passa på och köpa en trisslott ihop om att bli miljonär på samma gång? Cya.



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0