I loose my mind

Ännu en crapy day i Emelies värld. Är så jävla less på att det ska vara så här. Att gå runt och känna sig dum, less och irriterad. Jag håller på att förlora mitt förstånd genom att bara gå runt och göra ingenting. Sen när man ser sig om efter jobb så kommer klumpen i magen igen. Jag menar, att titta på AFs hemsida gör juh en bara deperimerad! Man ska faan ha erfarenhet av allt för att dom ens ska kolla åt ens håll. Men hur faan ska man få någon erfarenhet och man aldrig får prova på!? Jag blir så arg! Pengar kretsar och styr faan allt här i världen. Det är hemskt! Visst, pengar kan inte köpa lycka. Men det kan göra saker å ting så jävla mkt enklare! Ja jag är en bitterfitta idag igen. Nu har man fått lufta av sig lite iaf. Känner att det är mkt som gnager i min hjärna just nu. Kan jag inte bara få vinna en jävla massa pengar? En utlands resa skulle helt sitta på sin plats just nu!
Inte nog med allt som redan var så vart jag less och lät min frustration gå ut över mitt hår. Jag har klippt mig själv med en köks sax idag, de ni! Visst klippningen vart helt okej. Skulle bara aldrig ha börjat kladda färg i mitt hår. Åååh, jag är hopplös. jag lär mig aldrig!


Sen över till nått helt annat! Jag tacka min mamma för att hon finns. Och för att hon är så jävla bra som hon är! Att ha sån bra realation med sin mamma som jag har är sjukt skönt! man kan fasen prata om allt med henne, och då menar jag allt! Hon är tamme fasen en av mina bästa vänner. Mamma är bäst! Tack för slanten btw! *Love you*

Nu ska jag bittra ner mig i soffan och glo på nå skräp på tv. Sen får man väl försöka ta och sova lite. Kommer säker gå jätte bra! Yeah right!?


Over and out
Puss&Peace


// Bitterfittan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0