Fa fa fa fantastiskt!

Tjalle!
Idag har jag börjat dagen lite senare än planerat. Hade beställt väckning kl 10, men jag var helt död då! Så jag steg inte upp fören 11.30 :/ En satans jävla hackspett jävel har hållt mig vaken hela jävla natten! Har faan hållt på att få damp. Men efter många och om men somnade jag.
När jag väl tog mig upp ur sängen hoppade jag direkt i bikinin och gick ut. Har räffsat i nästan två timmar så nu har jag ont i händerna. Och imorrn lär väl armarna vara döda. Nåja, lite träning dör man juh inte av ;D
Tänkte juh vara så duktig och åka inlines också. Tänkte låna min brors, mend et är storlek 44 på dom. Men naiv som jag är så tänkte jag att jag kan åka med dom om jag spänner dom tillräcklig hårt. Så var inte fallet kan jag juh medela. Det gick inte alls! Så blev inga inlines för mig :( Skit också!
Tänkte ta mig ett ryck här senare och fräscha upp minnet och rota fram yoga övningarna, som jag kanske kommer ihåg haha. Nåja det återstår att se. Har iaf vart ute nästan hela dagen. Skönt som faan!
Nu sitter jag och inväntar krubb, är hungrig som en bäver! Kanske Mattias hör av sig snart också!? Äh, cya!



Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0