Dagen innan det smäller ;D

Tjalle!
Idag väckte baby mig i hyffsad tid. Tur var väl det, annars hade man blåst på hela dagen. Vette tusan vad det är när jag är så jävla trött hela tiden!? Nåja, lyckades juh faktiskt kliva upp, packa väskan och bege mig till Kalix. Väl framme i Kalix var jag tvungen att hämta lillebror. Efter det gled vi till papis jobb och invänta han. Sen har vi gjort en massa ärenden på stan. Maah! Är helt slut i skallen faktiskt! Tänkte faktiskt vara as duktig och bege mig ut och glida lite inlines ;) Måste hinna klippa bror och slinga honom också. För ikväll äre hockey som gäller!

Nu måste jag ta itu med lite planerande haha. Cya!

Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0