Crapy day, bläää

Tjalle!
Idag tror jag att man hadu kunnat ligga kvar i sängen hela dagen. Har haft skit tråkigt, precis hela dagen. Har hänt nada! Visseligen regnar det, och jag älskar regn! Att ligga och mysa och höra hur det smattrar mot rutan. Som sagt problemet är juh inte regnet, utan att jag är själv. Typiskt! Nåja, hinner iaf pussa lite på baby när han kommer hem.
Tror faktiskt jag beger mig mot Kalix redan imorrn. Har planer på att besök alko på fredag, bara mami och papi är snäll nog att låna ut bilen till mig *blink blink* haha. Då ska jag faan dra med lillebror ut, och på fredag lyckas jag förhoppningsvis lura i honom lite sprit ;) Ja jag är en bra syster haha.

just nu funderar jag vad fasen jag sak hitta på!? Tänkte gå ut och gå, men det känns inte så där jätte lockande när det regnar. Min nästa plan var att hyra film, men då kom jag på att jag har ingen aning om hur fasen man får igång det med mattias prylar (även kallad playstation 2) haha. Plan 3 är att bädda ner mig i soffan och fortsätta läsa boken jag påbörjat. Problemet är dock att jag har börjat få huvudvärk, jippie! Kanske blir en liten prommis till coop och handla lite!? Äh nånting måste man väl för faan komma på att roa sig med. Nåja, Cya people!


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0