Asså, jaaa

Har suttit och disskuterat med min käre vän Elin Juntti, min alldeles egna Göran Persson. Och visst har vi kommit fram till en hel del. Vars faan är världen på väg!? Haha, ja asså, jaa. Att till och med vuxna människor som levt mkt länge tsm kan bete sig som en fjorton åring. Vart är världen på väg egentligen? Nåja, alltid kul att disskutera med jöntti, vi tänker så lika haha.

Kvällen har annars varit lugn. Har pratat en hel del i telefon och fått höra skvaller från lite olika håll och kanter. Till och med från lillebror haha! Nåja, nu ska jag krypa ner i sängs. Känner mig jävligt trött. Baby dyker väl upp nångång och kramar om mig hoppas jag ;D Ses!

Baby, you are my star <3


Over and out
Puss&Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0